Rychle se měnící potřeby zákazníků a ekonomická situace nutí podnikatele a firmy hledat nové mezery na trhu a zlepšovat nabídku a kvalitu zákaznických služeb.
Proč se vyplatí zkoumat trh pomocí online dotazníků?
Průzkum trhu pomocí online dotazníků není jen příležitostí zjistit názor zákazníka na naši značku nebo nabízené produkty. Dovedně provedený průzkum je příležitostí dozvědět se, jak je trh rozdělen a jak se vyvíjí. Dotazník online je skvělou příležitostí k identifikaci potenciálních kupců, stejně jako jejich chování ve vztahu k vámi nabízenému produktu nebo službě. Je klíčem k nalezení nejziskovějších segmentů trhu. Průzkum trhu není pouze o ověřování jednotlivých marketingových nástrojů, jako je příjem reklamy nebo zájem o produkt.
Provádění průzkumu trhu pomocí online dotazníků je pevným základem pro založení vaší marketingové strategie na jeho výsledcích. Využití tohoto výzkumného nástroje může přispět ke zvýšení efektivity výdajů na marketingové aktivity. Tedy za prodej nabízených produktů a služeb. Důležitou výhodou tohoto typu výzkumu prováděného rychle online je skutečnost, že vám umožňuje identifikovat alternativní způsob využití vašeho produktu nebo diverzifikovat služby v měnící se situaci na trhu. Využijte dotazník vzor a vyzkoušejte si to.
Jaké informace získáte z online průzkumu pomocí dotazníků?
Online průzkumy jsou nenahraditelným nástrojem každého marketingového oddělení. Jednoduchost jejich vytváření a automatický přístup k výsledkům v online průzkumovém programu AkioSuervey.com vám umožní dokončit průzkum v krátké době. S jejich pomocí můžete provést:
- průzkum povědomí o značce,
- výzkum konceptů obalů,
- studie hodnocení produktu,
- průzkum spokojenosti se službami,
- výzkum účinnosti reklamy,
- průzkum zákaznických preferencí, atd.
Online dotazník vám pomůže získávat informace v širokém okolí ověřením poskytnutých názorů na základě specifičnosti cílové skupiny z hlediska demografických, psychografických a socioekonomických dat, ale i prověřením trhu z hlediska jeho velikosti.