Nejčastější dotazy na Dudlu?

Nejčastější dotazy na produkty:

  • Máte všechny produkty skladem?

    Odpověď: Všechny produkty jsou skladem buď na centrálním skladu v Praze prodejce Gadgets House s.r.o., nebo v externích skladech českých a slovenských dropshippingových partnerů. Skladové zásoby se snažíme aktualizovat každou hodinu.

  • Za jak dlouho objednané zboží dorazí?

    Odpověď: U každého produktu je orientační datum doručení, který vychází z aktuálního vytížení logistiky. Jednokusové objednávky zpravidla stíháme doručit do 2-3 pracovních dnů, větší objednávky do 3-5 pracovních dnů.

  • Našel jsem zboží se stejným názvem i obrázkem, ale jinou cenou?

    Odpověď: Zboží máme od více dodavatelů s různou cenovou politikou, tedy výběrem levnější varianty nebudete o nic ochuzeni.

  • Na obrázku je více produktů, jak si mám zvolit konkrétní variantu?

    Odpověď: Buď je u tlačítka "přidat do košíku" možnost zvolit konkrétní variantu, nebo můžete své přání zadat do poznámky.
     
  • Dáváte při objednání více produktů, či pravidelných nákupech slevy?

    Odpověď: Ano, máme několik slevových programů viz článek "Jak ušetřit peníze za nákup?".

Nejčastější dotazy na objednávky:

  • Jaký je stav mé objednávky?

    Odpověď: Napište prosím kolegům na info@dudlu.cz číslo objednávky a ti její stav ověří. 

  • Nedostal jsem platební údaje pro platbu převodem?

    Odpověď: Možná jsou údaje v záložkách e-mailové klienta "Aktualizace", "Spam", "Promoakce", nebo se stala nějaká IT chybka u nás. Napište prosím na  info@dudlu.cz a kolegové se o to postarají.

  • Proč nelze udělat objednávku s nižší hodnotu, než je 200 Kč?

    Odpověď: Min. náklady spojené s 1 objednávkou jsou 40 Kč. Průměrná marže na produktech se pohybuje okolo 10 - 50 %, tudíž objednávka pod 200 Kč způsobuje e-shopu ztrátu. Zároveň pokud by objednávka byla například za 50 Kč, tak doprava + případná dobírka by byla dražší, než samotný produkt. Z toho důvodu jsme nastavili min. hodnotu produktů v objednávce na 200 Kč. 

  • Jak mám postupovat při reklamaci, vrácení zboží, nebo poškození?

    Odpověď: Prvně vyplňte prosím reklamační formulář na: https://www.reklamacniformular.cz/, případně zavolejte kolegům na 601 550 370, či nás navštivte na Gadgets House s.r.o., Do Čertous 2634/7, Hala H1, logistický park P3, Praha 20, 19300

  • Rád bych vám zavolal/a a popovídal/a si o zboží, jaké máte telefonní číslo:

    Odpověď: Na veškeré dotazy spojené s nákupem zboží a stavu objednávky rádi odpovíme přes e-mail info@dudlu.cz. Telefonní kontakt 601 550 370 je pouze pro případy nouze k vyřízení případné reklamace.
     
  • Mohu objednat pro školu, školku na FA a zaplatit až po doručení zboží?

    Odpověď: Ano, každý rok dodáváme hračky do školek a škol, takže s tím máme zkušenost. Vytvořte si prosím objednávku, dejte platbu převodem a napište nám na info@dudlu.cz, že se jedná o školky / školy, kolegové zbytek zařídí a FA vám pošlou. Adresa a IČO pro platbu: Gadgets House, s.r.o. náměstí Winstona Churchilla 1800/2, 130 00, Praha 3, IČO: 24280071, DIČ: CZ24280071

  • Potřebuji vrátit zboží zpět přes Zásilkovnu a ta chce telefon na příjemce?

    Odpověď: Prosím zadejte telefonní číslo 601 550 370

Nejčastější dotazy na marketing:

  • Jste dodavatelé zboží a chcete nám dodávat sortiment?

    Odpověď: Pokud chcete být v nabídce na Dudlu, musíte uzavřít spolupráci s Dropshipping.cz. Ideálně tak, že budete zboží posílat přes jejich centrální sklad a marže se bude pohybovat min. na 20 %. Jinak není možnost jak vás do systému zapojit.

  • Rádi bychom spolupracovali v rámci online marketingu?

    Odpověď: Veškeré aktivní spolupráce nabízíme v odkazu, nebo nám můžete napsat na marketing@dudlu.cz

 

Pro Dudlu sepsal: Tomáš Zahálka

Vyberte si na Dudlu příslušenství k PC a notebooku: