Dětské stolečky
Vyberte si dětské stolečky s dopravou zdarma od 2 000 Kč a dárkem ke každé objednávce nad 1 000 Kč.
👉 Zaregistrujte se a získejte slevu 1 - 5 % na další nákup. 20 % zisku z každé objednávky posíláme na nadaci Radost dětem.
Stolečky pro děti
Čtyři rady pro výběr dětského stolečku.
Znáte ten okamžik, kdy dítě přiběhne s oznámením, co si přeje na narozeniny, a vy, s odhodláním splnit potomkovi přání, začínáte pátrat na internetu. Zjistíte, že ona věc existuje v několika provedeních. Právě v ten okamžik se zvyšuje riziko koupě nechtěného dárku.
Uveďme příklad na dětském stolečku. V současné době trh nabízí širokou škálu dětských stolečků, které jsou určeny k různým aktivitám. Většina stolečků je navržena tak, aby rozvíjela motorické nebo smyslové funkce dítěte. Abychom předešli dětskému zklamání z nevhodně zvoleného stolečku, přinášíme vám několik rad, jak se chovat při jeho výběru.
1. Ptejte se svého dítěte. Hodně. Nespokojte se s odpovědí typu „maminko, přeji si stoleček“. Ptejte se na barvu, na detaily a především na účel využití. Vyvarujete se tak potoku slz, který by následoval po rozbalení interaktivního stolku, zatímco dítě myslelo stoleček pro panenky.
2. Zkoumejte rozměry. Jakmile jste si ujasnili, který typ dětského stolečku má vaše dítě na mysli, můžete přejít k výběru. Pozornost věnujte rozměrům požadovaného produktu. Ušetříte si tím čas spojený s výměnou zboží po zjištění, že vám místo dětské velikosti doručí stoleček pro panenky.
3. Nebuďte příliš aktivní a vyčkávejte. Jste už rodiči nějaký ten pátek a znáte tedy situaci, kdy se touha po dětském stolečku může rychle proměnit v touhu po stavebnici, kterou včera dostal soused Kája.
4. Objevte v sobě dar psychologa. Pokud nastane situace, při níž víte, že přání vašeho dítěte je tzv. „mimo mísu“, využijte svůj skrytý dar a přesvědčte dítě o nevhodnosti dárku. Nabídněte mu jinou alternativu. Pokud hra na psychologa nezabrala, kupte mu stoleček, který si přeje. Lepší chvilková radost než radost žádná.
Pokud vám tyto rady nepřijdou vhodné, máme pro vás ještě jednu radu na závěr - tu nejdůležitější: Řiďte se svým srdcem.
Ze světa copywritingu: Jitka Jurášová