UPOZORNĚNÍ: Z důvod, že prodejce zboží Gadgets House s.r.o. přestal fungovat a reagovat na objednávky, tak jsem dočasně mimo provoz. Budeme hledat vhodnou náhradu a pokusíme se brzy vrátit do hry.

Co je digitální motor?

Víte, co je digitální motor? Digitální motor je typ motoru, který pracuje na základě přeměny elektrické energie na mechanickou. K tomu se používá elektromotor, který přeměňuje elektrickou energii na mechanickou, která se pak používá k pohybu pístů motoru nahoru a dolů.

co-je-digitalni-motor

Digitální motory se obvykle používají v malých zařízeních, jako jsou kapesní přístroje, přenosná elektronická zařízení a lékařské přístroje. Používají se také ve větších výrobcích, jako jsou automobily, lodě a letadla.

Výhody digitálního motoru

  1. Hlavní výhodou použití digitálního motoru oproti analogovému motoru je, že může poskytnout větší výkon, aniž by se musela zvětšit velikost zařízení nebo vozidla, které jej používá. Díky tomu je ideální pro spotřební elektroniku a lékařské přístroje, kde je omezený prostor a kde je třeba šetřit energií, aby nedošlo k příliš rychlému vybití baterií nebo jejich přehřátí.
  2. Nižší náklady na údržbu. Digitální motory vyžadují méně údržby než jejich analogové protějšky, protože mají méně pohyblivých částí, což znamená, že je méně dílů, které se mohou porouchat a vyžadovat výměnu nebo opravu.
  3. Lepší výkon. Digitální motory jsou schopny generovat větší točivý moment na watt než analogové motory, protože pracují při vyšších otáčkách s menšími ztrátami způsobenými třením mezi pohyblivými částmi uvnitř samotného zařízení.

autodoplnky

Jak funguje digitální motor

Digitální motor je typ spalovacího motoru, který používá elektronické signály k řízení vstřikování paliva, časování zapalování a dalších funkcí.

Je také znám jako elektronický motor nebo elektronický systém vstřikování paliva (EFI). Název digitální odkazuje na použití elektronických řídicích jednotek (ECU), které řídí různé funkce motoru.

První digitální motory byly karburátorové - měly karburátory, které bylo možné ovládat pomocí řídicí jednotky ECU namísto mechanických pák.

Dnešní motory mají systémy vstřikování paliva, které lze ovládat pomocí řídicí jednotky, místo aby měly samostatné ventily pro každý válec.

Pro Dudlu napsala: Marcela Kalousová

Vyberte si autodoplňky:

Pokračujte v čtení blogu: