Míchátka

2 položek celkem
Míchátka nápojů vážka
157 Kč

Představujeme produkt Míchátka nápojů vážka, který udělá vám, či jako dárek druhému radost s orientačními parametry: Kuchyňské doplňky, Kvalitní, Levné, Značkové, Párty,

Kód: DS44137353
Větvičková míchátka nápojů
105 Kč

Vyberte si produkt Větvičková míchátka nápojů, který udělá vám, či jako dárek druhému radost s orientačními parametry: Kuchyňské doplňky, Dárek, Originální, Párty,

Kód: DS52808499

Míchátka

To je tvá sklenička? Ne. Tak čí je? O čem tady píši? Představte si oslavu, nebo návštěvu. Je vás deset nebo dvacet. Jste rádi, že jste vůbec sehnali tolik skleniček. To je, tedy popravdě, můj problém. Mám plnou polici skleniček, ale při oslavě jich mám nedostatek. A jelikož jsem z části detektiv, zjistila jsem, že skleniček doopravdy mám dost, ale protože moji přátelé, kteří už jsou společensky unavení, zapomenou kam si skleničku položili, nebo kterou měli, vezmou si novou. Aha. Záhada vyřešena. A teď co s tím. Takže máme dvacet skleniček a přijde dvacet hostů. Nebojte se, není to slovní úloha. Když nalepíme jejich jméno na skleničku, po namočení nebude jméno k přečtení a sklenička bude ještě ke všemu lepit od lepidla. Fuj. Další z možností je fixkou napsat jméno na skleničku. Ale jsme u černých prstů a jméno fuč.

Takže, dámy a pánové, mám pro vás řešení. Říká se tomu Míchátka. Tak trochu retro věcička, ale geniální. Věřte mi. Mám pro míchátka slabost. Fascinuje mě propracovanost tak titěrných věcí, ty barvy a možnosti. S míchátky jsem se poprvé setkala už jako dítě 80. let. V dnešní době je tak často nevídáme, ale až pochopíte k čemu tato míchátka jsou, rádi je zpět přivítáte. Podle mého výzkumu to vypadá, že se Míchátko objevilo kolem roku 1600 v Západní Indii. Jeho účelem bylo pomoci vylepšit koktejl na Barbadosu „The Swizzle“, který obsahoval rum, cukr a led. Míchátka našly kolem roku 1920 nový účel, než míchání nápojů. V těchto letech je používala královna Viktorie a jiné dámy k míchání bublinek v šampaňském. Proč? No dámy ze společnosti nechtějí nežádoucí brkání a škytání, že? A už se blížíme k dnešní době. V době kdy, vzkvétá marketing. Seznamte se s vynálezcem Jayem Sindlerem, který potřeboval způsob, jak odstranit olivu z martini bez použití prstů. Načrtl tedy myšlenku dřevěného ostnatého kopí s malým pádlem na druhém konci, na kterém by mohl být potištěn název nebo logo podniku. Problém byl vyřešen a bary, které potřebovaly inzerovat po skončení prohibice, měly nový marketingový nástroj. Míchátko. Obyčejné míchátko, ale s takovým příběhem. Zamícháte svůj drink. Vypadá naprosto originálně a hlavně, budete mít dostatek skleniček, protože všichni si své míchátko pohlídají.

Pro Dudlu napsala: Kim Černá

pivo-otviraky-tacky

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení