Procházení stránek, známé také jako crawling, je základní proces, který vyhledávače používají k obje...
Marketingová a e-commerce témata, Strana 4
Výpis článků
V dnešním digitálním světě je bezpečnost na internetu kriticky důležitá, nejen pro ochranu osobních ...
URL, což je zkratka pro Uniform Resource Locator, je adresa používaná k identifikaci a lokalizaci zd...
User agent je termín, který se v kontextu internetu používá k popisu softwaru, který působí jménem u...
UGC, což je zkratka pro User-Generated Content (obsah generovaný uživateli), představuje jakýkoliv d...
Hlasové vyhledávání představuje revoluční způsob, jakým lidé interagují s internetem a vyhledávači. ...
Vstupní stránky, známé také jako landing pages, jsou specifické stránky na webu, na které uživatel p...
Vyhledávače jsou online nástroje, které umožňují uživatelům internetu najít informace, produkty, slu...
Ve světě SEO (Search Engine Optimization) se setkáváme s pojmy White Hat a Black Hat, které označují...
WordPress je nejpopulárnější systém pro správu obsahu (CMS - Content Management System) na světě, kt...
Google pravidelně aktualizuje své algoritmy, aby zlepšil kvalitu a relevanci výsledků vyhledávání pr...
Google pravidelně aktualizuje své algoritmy, aby zlepšil kvalitu výsledků vyhledávání pro uživatele....
Zákaznická cesta (customer journey) je cesta, kterou zákazník podnikne od prvního kontaktu s vaší zn...
Clustery a clusterizace dat jsou pojmy, které můžete narazit při práci s velkými množstvími dat nebo...
Zpětné odkazy, známé také jako inbound links nebo backlinks, jsou odkazy z jedné webové stránky na j...
