Marketing a Media
PPC, PR, SEO, SMM, UX, SERP, CTR? Také se v těch zkratkách ztrácíte? Marketing a media jsou plná divných názvů a profesí, které společně se zákazníky v našich odborných článcích rozklíčujeme.
Garance v SEO neexistují. SEO specialista by měl potenciálního klienta informovat jaké jsou mož...
SEO expertem se stane specialista, který perfektně rozumí principům vyhledávačů a má prokazatelné vý...
Hlavní KPI pro SEO je sledování růstu návštěvnosti v GA4 (organic search + direct) a návštěvnosti v ...
SEO profesionál by měl umět perfektně ovládat disciplínu SEO a rozumět HTML, online marketingu ...
Kurz a workshop na SEO by měl být specificky zaměřený na téma, které řešíte. Pokud chcete být SEO sp...
SERP je zkratka pro "Search Engine Results Page" (stránka z výsledků vyhledávání). Tento termín je b...
SEO pro Seznam využívá v zásadě stejnou strategii jako SEO pro Google a další vyhledávače. Zjednoduš...
Shoptet Univerzita je vzdělávací platforma, která je součástí ekosystému Shoptet, jednoho z předních...
Sitelinks jsou speciální typ výsledku ve vyhledávání, který zobrazuje hlavní stránku webu společně s...
Sitemap, neboli mapa webu, je soubor, který usnadňuje vyhledávačům, jako je Google, efektivní prochá...
Sitewide linky jsou odkazy, které se objevují na každé stránce webového site, typicky umístěné v pat...
Skrývání textu je technika, která byla v minulosti často používána k manipulaci s výsledky vyhledává...
Snippety a Rich Snippety jsou termíny, které se často vyskytují v kontextu SEO (Search Engine Optimi...
SEO Social Signals jsou interakce a angažovanost uživatelů na sociálních médiích, které odkazují na ...
SEO spam, známý také jako "Spammy SEO", "Black Hat SEO", "Search Engine Spamming", nebo "Spamdexing"...