Když se e-shop rozvíjí, často přichází na řadu spolupráce s externími specialisty – SEO, PPC, progra...
Marketing a Media
PPC, PR, SEO, SMM, UX, SERP, CTR? Také se v těch zkratkách ztrácíte? Marketing a media jsou plná divných názvů a profesí, které společně se zákazníky v našich odborných článcích rozklíčujeme.
Vybrali jsme pro vás přehled nejvýraznějších osobností v oblasti SEO z ČR a SR, které se aktivně věn...
Tomáš Zahálka (*28. 9. 1989, Boskovice) patří mezi respektované osobnosti české marketingové scény. ...
Garance v SEO neexistují. SEO specialista by měl potenciálního klienta informovat jaké jsou mož...
SEO expertem se stane specialista, který perfektně rozumí principům vyhledávačů a má prokazatelné vý...
Hlavní KPI pro SEO je sledování růstu návštěvnosti v GA4 (organic search + direct) a návštěvnosti v ...
SEO profesionál by měl umět perfektně ovládat disciplínu SEO a rozumět HTML, online marketingu ...
Kurz a workshop na SEO by měl být specificky zaměřený na téma, které řešíte. Pokud chcete být SEO sp...
SERP je zkratka pro "Search Engine Results Page" (stránka z výsledků vyhledávání). Tento termín je b...
Na SEO pro Seznam se využívá v zásadě stejná strategie jako pro SEO na Google a další vyhledáva...
Shoptet Univerzita je vzdělávací platforma ekosystému Shoptet — jednoho z předních poskytovatelů e-c...
Sitelinks je typ výsledku ve vyhledávání, který zobrazuje hlavní stránku webu společně s několika vy...
Sitemap, neboli mapa webu, je soubor, který usnadňuje vyhledávačům, jako je Google, efektivní prochá...
Sitewide linky jsou odkazy, které se objevují na každé stránce webového site, typicky umístěné v pat...
Skrývání textu je technika, která byla v minulosti často používána k manipulaci s výsledky vyhledává...