Kojenecké potřeby
Vyberte si kojenecké potřeby s dopravou zdarma od 2 000 Kč a dárkem ke každé objednávce nad 1 000 Kč.
👉 Zaregistrujte se a získejte slevu 1 - 5 % na další nákup. 20 % zisku z každé objednávky posíláme na nadaci Radost dětem.
Potřeby pro kojence
Kojenecké období aneb domácnost pod nátlakem kojeneckých potřeb.
Milé maminky a milí tatínkové, pojďme si společně shrnout, jak vypadá váš život v období, kdy máte pocit, že se ocitáte spíš v krámu s kojeneckými potřebami než ve vaší domácnosti:
Konečně jste si splnili své předsevzetí a začali cvičit. Každé ráno (mezi pátou a šestou hodinou) je vaše dítko plné energie a vy místo ranní kávy začínáte běžet svůj denní maraton. První kroky míří k přebalovacímu pultu, kde berete do ruky plenu, vlhčené ubrousky, krém proti opruzeninám a chystáte se miminku dodat opětovný pocit čistoty.
Vaše internetová historie už nezná bulvární stránky, ale vypovídá o tom, že se z vás stali odborní poradci v oblasti kojeneckých potřeb. Do nákupního centra nechodíte s kabelkou, ale s nosítkem nebo šátkem, ve kterém spokojeně dřímá vaše dítě. Vámi nejčastěji navštěvovaný obchod je drogerie. Nejdete si však udělat radost koupí nové řasenky, ale míříte k regálům plen, přebalovacích podložek a dětské kosmetiky.
Vaším nejlepším přítelem je pračka, protože stejně jako vy, maká celý den na plné otáčky. Seriál s názvem „Přebal, nakrm, utiš“ váš čas zaplňuje natolik, že na ostatní pořady nemáte čas. Večer nepřipravujete romantickou koupel, ale saháte po vaničce, lehátku ke koupání a teploměru. Aromatický olej do koupele jste vyměnili za hypoalergenní olejíček pro miminko. Místo večerního filmu a sklenky vína vyvařujete kojenecké lahvičky, dudlíky a doháníte úklid domácnosti, který jste přes den nestihli.
Do ložnice nevstupujete v pěkném nočním prádle, ale v pohodlné kojící podprsence. Neusínáte s knihou v ruce, ale s chůvičkou u hlavy. Jste vyčerpaní, ale nejspíš máte recept na tajný doping, díky kterému v sobě vždy objevíte sílu dát svému miminku maximální láskyplnou péči.
Netrapte se tím, co nezvládáte. Naopak! Pochvalte se za to, co jste doposud dokázali.
Ze světa copywritingu: Jitka Jurášová