Ve světě, kde otázky soukromí a bezpečnosti na internetu získávají stále větší pozornost, se vyhledá...
Marketingová a e-commerce témata, Strana 3
Výpis článků
Yandex: Ruský titan mezi vyhledávači! V digitální éře, kde internetové vyhledávání otevírá dveř...
V globálním měřítku, když se řekne internetový vyhledávač, mnohým nám na mysli přijde Google. Existu...
Baidu - vstupní brána do čínského internetu. V digitální době, kdy informace jsou na dosah ruky...
Vyhledávač Bing je internetový vyhledávač od společnosti Microsoft. Byl spuštěn v roce 2009 jako nás...
Vyhledávač Google je dnes pro mnoho z nás bránou do světa internetu. Představte si ho jako obrovskou...
Google AdSense je reklamní program od společnosti Google, který umožňuje vlastníkům webových stránek...
Taxonomie webových stránek je systematické uspořádání a kategorizace obsahu na webu, které umožňuje ...
Subdoména je další úroveň organizace pod hlavní doménou na internetu. Umožňuje vám vytvořit oddělené...
Doména je unikátní adresa vašeho webu na internetu. Je to jméno, které zadáváte do prohlížeče, abyst...
Top-level domain (TLD) je nejvyšší úroveň v hierarchii internetových doménových jmen a nachází se na...
Návštěvnost, známá také jako traffic, je jedním z klíčových ukazatelů úspěchu pro každý web nebo e-s...
Konverzní poměr (Conversion Rate - CR) a Optimalizace konverzního poměru (Conversion Rate Optimizati...
Trust Rank je koncept v oblasti SEO (Search Engine Optimization), který se zaměřuje na míru důvěryho...
Google Search Console (GSC), dříve známá jako Google Webmaster Tools, je bezplatný nástroj poskytova...
