Google Partners program je dlouhodobě považovaný za jakousi „ligu profesionálů“ mezi agenturami a PP...
Marketingová a e-commerce témata
PPC, PR, SEO, SMM, UX, SERP, CTR? Také se v těch zkratkách ztrácíte? Marketing a media jsou plná divných názvů a profesí, které společně se zákazníky v našich odborných článcích rozklíčujeme.
Výpis článků
V posledních letech se na internetu stále častěji setkáváme s možností přihlásit se do nové aplikace...
Mnoho e-shopů nebo freelancerů si zakládá profily pouze tam, kde plánují být aktivní – typicky na Fa...
E-shop může mít perfektní marketing, skvělé produkty i vysokou návštěvnost. Ale pokud se zákazníci n...
Když se e-shop rozvíjí, často přichází na řadu spolupráce s externími specialisty – SEO, PPC, progra...
Vybrali jsme pro vás přehled nejvýraznějších osobností v oblasti SEO z ČR a SR, které se aktivně věn...
Tomáš Zahálka (*28. 9. 1989, Boskovice) patří mezi respektované osobnosti české marketingové scény. ...
Garance v SEO neexistují. SEO specialista by měl potenciálního klienta informovat jaké jsou mož...
SEO expertem se stane specialista, který perfektně rozumí principům vyhledávačů a má prokazatelné vý...
Hlavní KPI pro SEO je sledování růstu návštěvnosti v GA4 (organic search + direct) a návštěvnosti v ...
SEO profesionál by měl umět perfektně ovládat disciplínu SEO a rozumět HTML, online marketingu ...
Kurz a workshop na SEO by měl být specificky zaměřený na téma, které řešíte. Pokud chcete být SEO sp...
SERP je zkratka pro "Search Engine Results Page" (stránka z výsledků vyhledávání). Tento termín je b...
Na SEO pro Seznam se využívá v zásadě stejná strategie jako pro SEO na Google a další vyhledáva...
Shoptet Univerzita je vzdělávací platforma ekosystému Shoptet — jednoho z předních poskytovatelů e-c...