UPOZORNĚNÍ: Z důvod, že prodejce zboží Gadgets House s.r.o. přestal fungovat a reagovat na objednávky, tak jsem dočasně mimo provoz. Budeme hledat vhodnou náhradu a pokusíme se brzy vrátit do hry.

Co by měl obsahovat kurz na SEO?

Kurz a workshop na SEO by měl být specificky zaměřený na téma, které řešíte. Pokud chcete být SEO specialista, potřebujete jiný kurz, než jako copywriter, který chce vytvořit efektivní texty. Jiný kurz bude pro e-shopistu na vlastním řešení a zcela jiný na e-shopistu pracujícím v Shoptetu. Je třeba proto dobře vybrat svého mentora a ujistit se, že v daném CMS řešení umí pracovat a nebude vám dávat všeobecné rady, které nejde ve vašem případě aplikovat.

seo-kurz

Co by měl obsahovat workshop na SEO?

Podívejme se, co by měl požadovat v rámci SEO školení, workshopu a kurzu zájemce dle jednotlivých oborů:

SEO školení pro copywritery:

  • Úvod do SEO a jeho významu pro e-commerce / obsahové weby
  • Jak pochopit a pracovat s analýzou klíčových slov
  • Jak pracovat s nadpisy a podnadpisy v článku
  • Jak textovat kategorie a využívat horní / dolní popisek
  • Jak nabídnout klíčová slova pro související sortiment a interní prolinkování
  • Jak nabídnout klíčová slova pro výměnu zpětných odkazů linkbuilderům
  • Jak pracovat s hlavním nadpisem a jeho vliv na Title
  • Jak psát PR články pro externí weby a neparazitovat
  • Jak správně popisovat produkty a varianty produktů
  • Jak vyhodnocovat úspěšnost textu v GA4 a Collabimu

SEO kurz pro budoucí SEO specialisty:

  • Úvod do SEO a jeho významu pro e-commerce / obsahové weby
  • Jak textovat kategorie a využívat horní / dolní popisek
  • Jak vytvořit, pracovat a prodat analýzu klíčových slov
  • Jaký vliv má JS na SEO a co má obsahovat HTML
  • Jak pracovat s nadpisy a podnadpisy v článku
  • Jak efektivně vytvořit interní prolinkování
  • Jak pracovat na budování zpětných odkazů
  • Jak vybrat správně strukturu URL adres
  • Jak implementovat SSL certifikát
  • Jak pomoci klientům s lokálním SEO
  • Jaký vliv má SEO na UX a PPC reklamu
  • Jak vyhodnocovat SEO a měřit výsledky
  • Jaké jsou nejlepší CMS řešení pro SEO

SEO workshop pro e-shopisty na Shoptetu:

  • Úvod do SEO a jeho významu pro e-commerce
  • Jak si vytvořit mini analýzu klíčových slov v Skliku
  • Jak si stáhnout klíčová slova konkurence přes Collabim
  • Jak vyhodnocovat mezikvartální návštěvnost z GSC
  • Jak vyhodnocovat vliv na tržby Google Analytics
  • Jak měřit a sledovat vývoj pozic v Collabimu
  • Jak pracovat se stránkou Značky
  • Jak zakládat kategorie s ohledem na SEO
  • Jak pracovat s produkty po vyprodání
  • Jak optimalizovat produkty pomocí AI
  • Jak na interní prolinkování přes doplněk Slovník Pojmů
  • Jak na parametrické kategorie přes doplněk Pokročilé SEO
  • Jak objevit a opravit 404 pomocí redirectů 301
  • Jak vytvořit podpůrný blog a psát efektivně články
  • Jak vyplňovat hodnoty parametrů popisných a pro filtrování
  • Jak skrývat vyprodané kategorie bez poškození SEO

Kolik stojí SEO kurzy, workshopy a školení?

Většinou se jedná o několika hodinové kurzy, které mohou být online s cenou okolo 5 - 10 000 Kč. V případě workshopů naživo se cena může vyšplhat i přes 20 000 Kč. Seniorní SEO Specialisté nabízí i krátké hodinové konzultace, proto než se pustíte do dražší investice, doporučuji si zaplatit konzultaci a zjistit jestli řeči daného specialisty rozumíte a toužíte zjistit od něj více informací. Pokud ano, tak na výsledné ceně už pak nezáleží, vždy totiž vyděláte.

Pro Dudlu vytvořil SEO školitel: Tomáš Zahálka

⏫ Potřebujete zlepšit pozice v SEO a hledáte zpětné odkazy? Spojte síly s Dudlu! ⏫